Metabolizmanızı Hızlandırmanın En Basit 6 Yolu

67. metabolizmaaa

    1. Öğün atlamamak

 

    2. Yeterli sıvı tüketimi

 

    3. Tuz, alkol, şeker ve şeker içeren besinler, rafine karbonhidratlar, yüksek miktarda kafein tüketimini sınırlayın

 

    4. Karbonhidrat, protein, yağ dengesini sağlandığı diyetler yapmak (özellikle yüksek protein içeren diyetler öncelikle hızlı kilo verdirir fakat daha sonrasında metabolizma hızının yavaşlamasına sebep verir)

 

   5. Spor yapmak (haftada 3 gün orta düzey 45-60 dk spor  veya hergün düzenli 30 dk yürüyüş yapmak)

 

   6. İyi ruh hali (Beyinde seratonin-mutluluk hormonu- seviyesini arttıran ve daha mutlu olmamızı sağlayan, stresi azaltan besinlerin tüketimi sonucu metabolizma hızı da artmaktadır)

 

     NOT:

Triptofan içeren ve seratoninin artmasını sağlayan, muz, avokado, kayısı, kuru baklagiller, balkabağı, balık, kuruyemişler (ceviz-badem-fındık) gibi mutluluk veren besinlere daha çok yer verin.

  • 8 Haziran, 2016